نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مورچه اتمی با چه بازیکنی عوض می شود ؟

مورچه اتمی با چه بازیکنی عوض می شود ؟

به نظر می رسد این روزها را باید اخرین روزهای حضور سباستین جووینکو بازیکن ریز نقش تیم یوونتوس در باشگاه تورینی به حساب آورد و او به زودی یووه را ترک خواهد کرد.

یوونتوسی ها هنوز بر سر موضوع تمدید قرارداد با این بازیکن به توافق نرسیده اند و شاید اصلا تمایلی هم به تمدید قرارداد با وی را نداشته باشند و قصد دارند وی را در ژانویه به عنوان یک بازیکن تعویضی به حساب آوردند.

در همین رابطه صحبت های زیادی به گوش می رسد و عده ای از کارشناسان معتقد هستند که جووینکو با ساویچ بازیکن یوگوسلاو تیم فیورنتینا معاوضه خواهد شد. تیم بنفش پوش نیاز بسیار زیادی به یک مهاجم دارد و جووینکو گزینه ای ایده آل برای انها به حساب می آید.

از طرفی تیم یوونتوس نیز تصمیم به جذب یک مدافع تمام عیار دارد و ساویچ گزینه ای مناسب برای یوونتوسی ها می باشد.

استفان فوتبال حرفه ای خود را در سال 2009 و با تیم بورکا آغاز کرد. در آن زمان او به تیم آرسنال رفته و 10 روز نیز با این تیم به تمرین پرداخت و در حالی که به نظر می رسید راهی آرسنال شود، این اتفاق هرگز رخ نداد. او یک سال بعد به پارتیزان پیوست و پس از یک سال درخشش در این تیم به همراه ستارگان جوان دیگری چون ماتیا ناستازیچ، مورد توجه تیم منچستر سیتی قرار گرفت. در ژولای 2011 سیتی برای خرید وی چیزی در حدود 8 میلیون هزینه کرد ولی حضور بازیکنان زیاد در خط دفاعی این تیم مانع از درخشش وی در ترکیب تیم اصلی شده بود.

اما طولی نکشید که محرومیت وینسنت کومپانی و غیبت کولو توره باعث شد تا او فرصت حضور در ترکیب اصلی تیم مانچینی را بدست آورد. او که قبلا نیز به عنوان بازیکن جانشین شایستگی های خود را به اثبات رسانده بود، در این مدت به خوبی ارزش های خود را نشان داد ولی برخی اشتباهات و همچنین بازگشت کومپانی باعث شد بار دیگر به نیمکت بازگردد. ساویچ تا پایان فصل نیم به همین شکل کم و بیش برای سیتی به میدان رفت و از جمله معدود بازیکنانی بود که در 5 جام برای این تیم به میدان رفت.

و سرانجام وی  در آخرین روز از تابستان 2012، در ازای ماتیا ناستازیچ به فیورنتینا پیوست و اکنون در تیرس یووه قرار گرفته است.

البته لاملا دیگر بازیکنی است که احتمال معاوضه ی وی با جووینکو به گوش می رسد و یوونتوسی ها از این موضوع نیز استقبال زیادی خواهند کرد، هر چند برای خرید لاملا باید جووینکو را به همراه مبلغی پول به تیم سفید پوش تاتنهام داد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: